{{ productsQty }}

Termeni și condiții

În acest document sunt stabiliți termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.livra.md și toate condițiile de achizitionare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, de retur și orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit în continuare “Termeni și condiții”.

”Crafti Business” S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor, vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web.

 

1. Dispoziții generale

Acest site este deținut și administrat de "Crafti Business" S.R.L. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii și condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni și condiții) prezentate mai jos.

Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții de vânzare, le acceptă prin bifarea alineatului "Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții".

Relațiile dintre client si vanzator sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Clientul este obligat sa monitorizeze modificările în mod regulat.

 

2. Înregistrarea pe site

Vanzatorul nu este responsabil pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor furnizate de client în timpul înregistrării.

 

3. Înregistrarea și termenul de livrare a comenzii

Comanda clientului poate fi înregistrată de către client pe site. La înregistrarea comenzii, clientul trebuie sa specifice următoarea informație:

  • numele și prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii

  • adresa de livrare a comenzii

  • telefonul de contact

După înregistrarea comenzii, clientului i se oferă informații privind data preconizată, de transmitere a comenzii de către Serviciul de livrare. Data specificata depinde de disponibilitatea produselor comandate în depozitul vanzatorului, si timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.

Vanzatorul are dreptul de a refuză înregistrarea comenzii, în cazul în care Clientul a făcut deja comanda de 5 sau mai multe unități, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezența defectelor în aceste produse.

Toate materialele informative afișate pe site, au caracter consultativ și nu pot transmite în totalitate informatia exacta despre proprietatile si caracteristicile mărfurilor, inclusiv culoarea, mărimea și forma.

În cazul lipsei produsului comandat în depozitul vanzatorului, vanzatorul are dreptul de a anula comanda și obligația de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon.

În cazul anulării Comenzii preplătite, costul produsului anulat este returnat către client prin modulul în care a fost inițial produsă achitarea.

 

4. Achitarea și livrarea

Metodele de achitare a produselor.

  1. Comanda poate fi plătită prin card bancar online.

Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dumneavoastră bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți. 

2. Comanda poate fi plătită cu ajutorul cardul bancar în momentul primirii comenzii.

3. Comanda poate fi plătită în numerar.

Condiții de livrare 

Magazinul online oferă o gamă largă de produse. Acestea pot fi cumpărate cu livrare în orice oraș din Moldova. Livrarea pe teritoriul Republicii Moldova este efectuată într-un termen de livrare de maximum o saptamana. Costul transportului constituie 38 de lei. Suma totală a comenzii, inclusiv livrarea, se poate vedea în coșul dvs. când plasați comanda.

Timp de livrare.

Termenul de livrare în Chișinău nu depășește trei zile lucrătoare.

La momentul transmiterii produsului, cumpărătorul primeşte de la vânzător bonul fiscal.

 

NOTĂ PENTRU CUMPĂRĂTOR

  • Cumpărătorul trebuie să asigure trecerea fără obstacole a mărfurilor livrate; 

  • La momentul convenit în ordinul de livrare, cumpărătorul va trebui să fie la adresa de livrare; 

 

5. Politica de schimb și retur

În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu  și-a pierdut calitățile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător.

Modul de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor

1. În perioada termenului de garanţie, consumatorii depun reclamaţiile referitoare la produsele necorespunzătoare iniţial vînzătorului.

2. Odată cu depunerea reclamaţiei, consumatorul prezintă o copie de pe bonul de casă sau o copie de pe alt document care confirmă efectuarea cumpărăturii (inclusiv certificatul de garanţie).

Retur

Reducerea corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii produsului în cadrul termenului de garanţie, în caz de deficienţe care nu sunt imputabile consumatorului, se face necondiţionat de către vânzător într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de către consumator.

Modalitate de rambursare

Rambursarea se va efectua prin aceeași metodă de plată pe care ați utilizat-o pentru cumpărătură.

Veți primi confirmarea returnării prin e-mail după ce aceasta a fost efectuată

Transferul este efectuat de până la 14 zile calendaristice după primirea și verificarea bunurilor returnate.

Dacă trec mai mult de 14 zile fără să vă intre în cont suma rambursată, vă rugăm să prezentați această confirmare entității dumneavoastră bancare, care va putea astfel să vă ajute să accelerați procesul.

”Crafti Business SRL” nu poartă răspundere pentru reținerile băncii la returnarea mijloacelor bănești.

Protecția datelor cu caracter personal

Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133 din data de 08 iulie 2011 privind protecția datelor cu caracter personal.

În condițiile în care solicitați restituirea contravalorii produsului sau înlocuirea cu un produs similar sau de alt model, în conformitate cu Legea nr. 105 din data de 13 martie 2003 privind protecția consumatorilor, consumatorul (clientul) depune o reclamație în acest sens.

În oricare din condițiile menționate mai sus, pentru satisfacerea completă a reclamației, Vă rugăm să ne oferiți consimțământul Dvs pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

Categorii de date cu caracter personal care sunt necesare pentru identificarea Dvs ca și client (consumator):

-         Nume, prenume;

-         Adresa de livrare;

-         Telefon de contact;

-         Adresa de email;

 

6. Politica de confidentialitate

La înregistrarea comenzii pe site-ul ww.livra.md, clientul oferă următoarea informație: numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon.

Oferind informația personală site-ului, clientul accepta prelucrarea acesteia de către vanzator, inclusiv pentru promovarea produselor și serviciilor site-ului.

Clientul trebuie sa fie conștient de faptul ca toata informatia oferita pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgata persoanelor sau site-urilor neautorizate. Excepție poate fi oferirea informației personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instanței de judecată. Vânzătorul este responsabil pentru menținerea confidențialității informațiilor personale a clientului. Clientul este obligat sa furnizeze informații fiabile. În cazul în care clientul oferă informații incorecte, vânzătorul nu este responsabil pentru informatia dată și consecințele posibile.

Masuri de securitate

Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejata în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.

Utilizatori minori

În conformitate cu legislația în vigoare, utilizarea site-ului și a conținutului acestuia este destinată cumpărătorilor adulți și nu intenționăm să vindem produse copiilor care încă nu au 18 ani. Cu toate acestea, nu putem cunoaște vârsta persoanelor care vizitează site-ul nostru și, prin urmare, respectăm politică de confidențialitate pentru persoanele de toate vârstele.

 

Plângeri

În cazul plângerilor legate direct de momentul cumpărării și vânzării de bunuri, puteți contacta Agenția pentru Protectia Consumatorilor și Supravegherea Pieței pe următoarele coordonate:

mun.Chisinau, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012.

Telefon: (022) 741 464

Linia fierbinte: 080028028

www.consumator.gov.md

Informații despre companie:

Crafti Business SRL

c/f 1004600069507

Adresa: Chișinău, bd. Cantemir, 6